עידוד אמנות ויצירה - המרכז למורשת יהדות אתיופיה

עידוד אמנות ויצירה

התאגיד הממלכתי – המרכז למורשת יהדות אתיופיה מעוניין לייצר שיח רב-תרבותי עשיר המדגיש את תרבותה ומורשתה של יהדות אתיופיה. מדי שנה יקים המרכז, בשיתוף עם גורמים נוספים, מיזמים בתחומי אומנות נבחרים. זאת במטרה להשלים ולהעשיר את התרבות הישראלית ולעודד שיח אומנותי וביצוע פרויקטים בנושא מורשת יהדות אתיופיה.

אוקטובר 27
קול קורא להגשת עבודות אומנות כהצעה לתערוכה
קול קורא להגשת עבודות אומנות כהצעה לתערוכה

קול קורא לאמנים/יות יוצאי/ות אתיופיה להגיש עבודות אמנות כהצעה לתערוכה

27.10.2021 - 15.12.2021 00:00
 דרישות:
  1. 5-10 עבודות מתוך גוף העבודה של השנים האחרונות שלא הוצגו בעבר בציון:
שם העבודה, שנה, טכניקה, מידות. כל מדיום אפשרי (צילום, ציור, איור, רישום, פסול, מיצב, וידאו ,רב תחומי) יש להגיש את העבודות בפורמט   jpg או pdf, בגודל מינימלי של 800/1200 פיקסלים  או במשקל 3 מגה.
  1. קורות חיים אנא ציינו לימודים, תערוכות יחיד וקבוצתיות.
  2. הצהרת אמן
יש לקבץ את כל החומרים )סעיפים 3-1) לקובץ  pdfאחד. עבודת וידאו יש לצרף בנפרד. יש לשמור את הקובץ תחת שם פרטי ומשפחה של האמן. המרכז שומר לעצמו את הזכות לאצור תערוכת יחיד, תערוכה זוגית או תערוכה קבוצתית מתוך ההצעות שיוגשו. המרכז למורשת יהדות אתיופיה יממן: חלל בגלריה מוכרת, אוצרות, קטלוג דיגיטלי, שווק ופרסום ועזרים טכניים בהקמת שתי התערוכות הזוכות. צוות השיפוט:  ד"ר רות מרקוס מרצה בגימלאות לתולדות האמנות, אוניברסיטת תל-אביב, מייסדת העמותה לחקר אמנות נשים ומגדר בישראל, מר נפתלי אברהם מנכ"ל המרכז למורשת יהדות אתיופיה, ד"ר שמחה גטהון יו"ר המרכז למורשת יהדות אתיופיה  וכרמל גופר חוקרת אמנות ואוצרת. את החומרים יש לשלוח לכרמל גופר בכתובת המייל:carmelgoffer@gmail.com לא יאוחר מיום שני ה -   15/11/21 אין לשלוח קישור לאתר/לגוגל דרייב או כל קישור אחר. לא תתקבל מצגת.