
יחסי הגומלין בין שימור שפה להיבטים רגשיים אצל יוצאי אתיופיה לאורך הדורות
חיבור לשם קבלת תואר דוקטור לפילוסופיה, בית הספר לחינוך על שם חיים וג'ואן קונסטנטינר, אוניברסיטת תל אביב. המחקר נערך בהנחיית פרופ' מיכל טננבאום.

סוד שומרי הגחלת
החוברת כולל את סיפור חייהם של שמונה קסים: קס איילין מנסה אדנואיצ'או, קס ביאדגלין' מלקו ביינסאי, קס ברהן מרוך, קס יצחק יאסו, קס מהרט אליאס, קס מלקה עזריה יהייס, קס מנסה זימרו וקס סבוהו ברוך.

תפקידן של זהות אתנית, תחושת אפליה ותמיכה סביבתית בהסתגלות של סטודנטים ממוצא אתיופי להשכלה הגבוהה - מחקר אורך
חיבור לקבלת תואר מוסמך למדעי הרוח והחברה, המחלקה לחינוך, הפקולטה למדעי הרוח והחברה, אוניברסיטת בן גוריון בנגב. העבודה נכתבה בהנחיית פרופ' אורטל סלובודין.

התנהגות בריאותית ושימוש בשירותי בריאות האשה בקרב נשים יוצאות אתיופיה: תמונת מצב, גורמים מאפשרים וחסמים
מחקר לשם מילוי חלקי של הדרישות לקבלת תואר דוקטור לפילוסופיה. העבודה נעשתה בהדרכת פרופ' פסח שורצמן, המחלקה לרפואת משפחה, הפקולטה למדעי הבריאות, אוניברסיטת בן גוריון בנגב.

המשמעות שנותנות נשים יוצאות אתיופיה לחוויית הפגיעה המינית שעברו
עבודת גמר מחקרית שהוגשה כמילוי חלק מהדרישות לקבלת התואר מוסמך אוניברסיטה, בית הספר לטיפול באצמעות אמנויות, הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות והפקולטה לחינוך, אוניברסיטת חיפה. העבודה נכתבה בהנחיית ד"ר הדס גולדבלט.

אוריינטציית עתיד בקרב נוער ממוצא אתיופי: הקשר בין אוריינטציית עתיד בתחומי השכלה וקריירה לזהות לאומית
עבודת גמר מחקרית שהוגשה כמילוי חלק מהדרישות לקבלת התואר מוסמך אוניברסיטה, בית הספר לעבודה סוציאלית, הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, אוניברסיטת חיפה. העבודה נכתבה בהנחיית פרופ' רחל לב ויזל.

השפעתן של הערכות הצדק על הבדלים בין סטודנטים יוצאי אתיופיה וסטודנטים ממגזרים אחרים, ביחסי אמון והזדהות עם המוסד האקדמי
עבודת גמר מחקרית שהוגשה כמילוי חלק מהדרישות לקבלת התואר מוסמך אוניברסיטה, החוג למנהיגות ומדיניות בחינוך, הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת חיפה. העבודה נכתבה בהנחיית ד"ר קלרה סבג.

פרויקט הנצחה ליהודי אתיופיה שנספו בדרכם לארץ ישראל

כמו אור בכד: עלייתם וקליטתם של יהודי אתיופיה
כריכה אחורית:
"הספר כמו אור בכד הינו ספר ראשון מסוגו העוסק בתהליך העליה והקליטה של יהודי אתיופיה בישראל ומנסה לתאר ולנתח את הבעיות השונות הכרוכות בתהליך זה. הספר מכיל תאור ונתוח מקיפים של תהליך העליה היחודי לעולי אתיופיה דרך סודן, ומצביע על משמעותו לגבי הפרט והקהילה תוך התמקדות בילדים ובני נוער. המפגש בין הנער למטפל הינו רק אחד מסוגי המפגשים בתחום הקליטה המתוארים בספר. מפגשים המתרחשים בבית-הספר, בצבא וברחוב הישראלי. למפגשים אלו מביא עמו העולה את המטען התרבותי, ההסטורי והרגשי שלו, ואילו הקולט הישראלי - את הנורמות והקודים התרבותיים שהוא מורגל בהם. הספר נכתב על בסיס עבודה והכרות קרובה עם העולים מאתיופיה בישראל בשנות ה-80, ומודגשת הרלוונטיות של הדברים לקליטת עולי "מבצע שלמה". הספר מיועד למורים ומחנכים, אחיות ורופאים, עובדים סוציאלים ופסיכולוגים, וכל שאר העובדים בקליטת העולים מאתיופיה בישראל, וכן לחוקרים ולסטודנטים במדעי החברה, החינוך והבריאות, לבני העדה, ולציבור המתעניינים בנושא. הספר כתוב בצורה חיה ושוטפת. המחבר מתגלה בו לא רק כפסיכולוג המבין את נפש האדם וכאנתרופולוג המנסה להבין תהליכים חברתיים, אלא גם כמספר המוליך את הקורא בתוך מגוון הרגשות של ההתנסות האנושית"